Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Provinciale activiteiten

De collega's 2.0

FILM DE COLLEGA’S 2.0

Donderdag 14 februari 2019 om 14 uur Kinepolis Brugge, Kortrijk en Oostende Cityscoop Roeselare

De collega’s krijgen een nieuw diensthoofd, Alexander De Groot. Extreem gemotiveerd en met slogans gehaald uit een fout Amerikaans handboek wil hij een frisse wind door de groep laten waaien. Alexander wil de slabakkende afdeling laten samenwerken, maar stoot op onverschilligheid en verzet. Als ultiem redmiddel neemt hij hen mee op teambuildingweekend waar blijkt dat er meer op het spel staat dan eerst gedacht…

Een komedie die u moet gezien hebben van regisseur Jan Verheyen met onder andere Ben Segers, Steve Geerts, Veerle Dobbelaere, Jurgen Delnaet, Ikram Aoulad, Eva Van der Gucht, Mathias Vergels, Tatyana Beloy, Mathijs Scheepers, Steph Goossens en Loes Swaenepoel.

Prijs: € 17

(abonnement Kinepolis niet geldig voor deze film)

Film gevolgd door koffie/thee en gebak.

Deze activiteit is rolstoeltoegankelijk (melden bij inschrijving).

Inschrijven is betalen met mededeling 140219 - locatie aantal personen.

Voor vief-vereningen bij voorkeur vóór woendag 23 januari 2019

Piv Huvluv

PIV HUVLUV

Zijn er nog vragen?

Donderdag 3 april 2019 om 14 uur

Cultuurcentrum De Spil Roeselare

14.30 uur

Het grote publiek kent hem als een geboren verteller en gepassioneerd muziekliefhebber, met twintig jaar podiumervaring, die altijd een lied klaar heeft bij een verhaal (of omgekeerd). Een recensent noemde hem ooit ‘de meest authentieke Vlaamse comedian’. De herkenbaarheid van zijn humor zorgt voor een onweerstaanbare meerwaarde. Tijdens de voorstelling maakt Piv, wonende in Oostende, komaf met de triviale vragen die hem vaak gesteld worden na optredens. Hij beantwoordt voor eens en voor altijd op heel eigen wijze alle vragen die op hem werden en worden afgevuurd.

Tijdens (en wie weet ook na) deze show komt u alles over Piv te weten. U kunt hem uw eigen persoonlijke vraag voorschotelen of een gesprek starten dat verder gaat dan de gebruikelijke koetjes en kalfjes. De liedjes in uw hoofd krijgt u er gratis bovenop.

Prijs: € 15

De blauwe zone voorziet 4 uur gratis parkeren.

Inschrijven is betalen met mededeling 030419 - aantal personen

Voor Vief-verenigingen bij voorkeur vóór dinsdag 12 maart 2019.

Cursaal Oostende
10 jaar compagnons de la chanson

VIEF HAPPENING

10 JAAR COMPAGNONS DE LA CHANSON

DONDERDAG 17 OKTOBER 2019

Kursaal Oostende

14 uur

In dit gloednieuwe theaterconcert worden nu twee Vlaamse topentertainers voor het eerst samengebracht op het podium, met meer dan 100 jaar muzikale ervaring in puur Frans chanson: Liliane Saint-Pierre en Marijn Devalck.

Zij brengen voor u muziektheater: theater en variété vervat in één spannend herbelevingsconcert met muziek van onder andere Gilbert Bécaud en Jacques Brel maar ook France Gall, Céline Dion, Edith Piaf, Johnny Hallyday, Claude François, Luis Mariano, Adamo en zoveel meer.

De muzikale begeleiding is onder leiding van Dirk Van der Linden (piano, gitaar, zang) met Jean Van Lint (contrabas en koorzang) , Eric Rits (drums), Willem De Rijdt (geluidsbeeld) en Alain Mazijn (presentatie en theaterbeeld).

Ticket: € 25

Deze activiteit is rolstoeltoegankelijk (melden bij inschrijving).

Autocar heen en terug: € 12

U kan vervoer kiezen met autocar heen en terug vanuit een opstapplaats naar keuze. Voorwaarde is dat er minimum 10 personen zijn per opstap. Aankomst in Oostende isvoorzien rond 10 uur.

Bij aankomst in Oostende kan u kiezen uit: genieten van een ‘Ostendsche’ koffie of thee, wandelen op de dijk, shoppen, ... U kan ook een bezoek brengen aan een museum, een begeleide wandeling boeken, een cultureel programma reserveren of wenst u nog iets anders? We verzamelden diverse programma’s.

Wenst u hier meer info, we helpen u graag verder!

Inschrijven is betalen met mededeling 171019 - aantal personen - opstapplaats

Voor Vief-verenigingen bij voorkeur vóór woensdag 25 september 2019