Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Welkom!

Creatief met vief

Welkom op de nieuwe website van Vief Brugge Onbegrensd! Vief staat voor levendig en onbegrensd betekend dat wij open staan voor iedereen en iedereen kan aan ons project meewerken!

Neem gerust je tijd om alle rubrieken te bekijken en te lezen. Je zal versteld staan van de veelzijdigheid van onze activiteiten die zich tot een breed publiek richten en in het bijzonder tot mensen met een beperking, invaliden, langdurig zieken en hun ruime omgeving.

Het hele jaar door, behalve in de vakantiemaanden, juli en augustus en in de wintermaanden, december en januari bieden wij op de derde donderdag van de maand een activiteit aan. Wij kiezen voor voordrachten voor elk wat wils, gaande van (para)medische onderwerpen over humor tot lifestile. Een bezoek aan een onderneming behoort ook tot de mogelijkheden. Deelnemers aan de activiteiten mogen altijd suggesties indienen voor het programma van het volgend werkjaar. Dus, wie inspiratie heeft, kan zeker bij ons terecht!